ثبت نام با تخفیف ویژه

جمع بندی کنکور 1403

جمع بندی کنکور 1403

جمع بندی کنکور 1403 زمانیکه داوطلبان کنکور تسلط کامل و کافی بر مباحث داشته باشند، مهم ترین و تاثیر گذار ترین مرحله در فرایند موفقیت در کنکور محسوب می شود. معمولا جمع بندی مطالب برای دانش آموزان سال دوازدهم و فارغ التحصیلان کار دشواری تلقی می شود. در این نوشته بهترین راه برای جمع بندی کنکور 1403 را به شما معرفی می کنیم، با ما همراه باشید.

کنکور 1403

کنکور 1403 در دو نوبت برگزار می شود که نوبت اول آن امسال با پذیرش فرهنگیان (تحت عنوان کنکور فرهنگیان) همراه شده است و نوبت دوم کنکور 1403 در تیر ماه برگزار می شود.

داوطلبانی که هدف شرکت در کنکور فرهنگیان (نوبت اول کنکور 1403) و کنکور نوبت دوم (تیر ماه 1403) را دارند باید از بهمن ماه جمع بندی مطالب و تست زنی خود را آغار کنند.

اهمیت جمع بندی مطالب خوانده شده

اهمیت جمع بندی مطالب خوانده شده به دلیل آن است که زمانی شما به تسلط بر مطالب دست می یابید که مباحثی که در طول چند ماه گذشته خوانده اید ممکن است از ذهن شما رفته باشد که با مرور مطالب، مباحث خوانده شده به ذهن شما باز می گردد و در حافظه بلند مدت تثبیت می شود.

پس از مرور بهترین کار زدن تست از همان مبحث است تا فرد خود را به چالش بکشد تا متوجه شود به چه میزانی یاد گرفته است.

این جمع بندی زمانی برای فرد مفید است که مرور و تست زنی به صورت اصولی و منظم برای کلیه دروس انجام شود نه فقط صرفا مرور یا فقط تست زنی.

گاهی داوطلبان تا یک هفته قبل از کنکور به مطالعه مطالب جدید می پردازند در حالیکه اگر مطالب خوانده شده را مجدد مرور کنند و به جمع بندی برسند بازدهی و نتیجه بهتری در کنکور دریافت می کنند.

دانش آموزان و داوطلبان گاهی به دلیل خسته بودن یا عدم توانایی در جمع بندی یا نداشتن منبع مناسب برای جمع بندی، از انجام این کار سر باز می کنند، به همین برای داوطلبان دلیل پیش بردن با استاد مدرس برای جمع بندی بسیار کاربردی تر و نتیجه بخش تر محسوب می شود.

بهترین راه جمع بندی کنکور 1403

بهترین راه برای جمع بندی مطالب دروس اختصاصی کنکور 1403 ، جمع بندی توسط یک استاد توانمند می باشد.

کلاسینو با در نظر داشتن اهمیت مرور و جمع بندی بر نتیجه کنکور داوطلبان، دوره های TNT یا همان دوره نکته و تست را برگزار می کند.

دوره TNT کلاسینو

دوره TNT کلاسینو برای کلیه دروس اختصاصی کنکور رشته های تجربی، ریاضی و انسانی با تدریس اساتید رتبه برتر و با تجربه کلاسینو برگزار می شود.

برای آشنایی و شناخت دقیق دوره های نکته و تست کلاسینو می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمائید:

دوره TNT کلاسینو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب