ثبت نام با تخفیف ویژه

بهترین کلاس آنلاین زیست کنکور

بهترین کلاس آنلاین زیست کنکور

بهترین کلاس آنلاین زیست کنکور چیست؟

چگونه در کلاس زیست کنکور ثبت نام کنید؟

در این نوشته به معرفی بهترین کلاس آنلاین زیست کنکور ، معرفی بهترین اساتید زیست کنکور و نحوه ثبت نام در کلاس زیست می پردازیم، با ما همراه باشید.

زیست کنکور

کنکور رشته تجربی، هر سال بیشترین تعداد متقاضیان کنکور سراسری را به خود اختصاص می دهد و داوطلبان کنکور تجربی برای قبولی در رشته های برتر کنکور تجربی از جمله پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و … باید ابتدا مفاهیم دروس اختصاصی را یاد گرفته و برای تسلط بر تست زنی تکنیک های تست زنی هر درس را یاد بگیرند.

دروس اختصاصی کنکور رشته تجربی شامل:

  • زیست شناسی
  • زمین شناسی
  • شیمی
  • فیزیک
  • ریاضیات

درس زیست مفهومی ترین درس میان دروس اختصاصی کنکور تجربی محسوب می شود و دارای ضریب 12 (بالا ترین ضریب) می باشد و تاثیر مستقیم بر نتیجه داوطلبان کنکور رشته تجربی دارد.

بیشترین تعداد دفترچه، مختص داوطلبان گروه آزمایشی علوم‌ تجربی است.

تعداد دفترچه سوالات داوطلبان این گروه آزمایشی با احتساب بهیاری چهار دفترچه است.

دفترچه شماره یک گروه علوم‌ تجربی شامل ۴۵ سوال زیست‌ شناسی است که داوطلبان باید در مدت‌زمان ۴۵ دقیقه به سوالات طراحی‌ شده پاسخ دهند.

سوالات زیست کنکور به شیوه ترکیبی ارائه می شود و داوطلبان کنکور تجربی باید درس زیست را از پایه دهم تا دوازدهم به صورت مفهومی مطالعه کرده و پس از آن مباحث را به صورت ترکیبی مطالعه کنند.

بودجه بندی زیست کنکور، اطلاعات نسبی از تعداد تست هایی که از هر مبحث آورده می شود به داوطلبان می دهد.

بودجه بندی زیست کنکور

سوالات زیست کنکور تجربی شامل ۴۵ تست می باشد (در سال های گذشته تعداد تست های زیست شناسی ۵۰ تست بود و با تغییرات جدید تعداد آن کمتر شده است) و داوطلبان برای پاسخ گویی به آن ها ۴۵ دقیقه زمان دارند.

عنوان فصلتعداد تست در کنکور
گوارش و جذب مواد۳
تبادلات گازی۲
گردش مواد در بدن۳
تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد۲
از یاخته تا گیاه۱
جذب و انتقال مواد در گیاهان۱
تنظیم عصبی۳
حواس۳
دستگاه حرکتی۲
تنظیم شیمیایی۱
ایمنی۳
تقسیم یاخته۱
تولید مثل۳
تولید مثل نهاندانگان۱
پاسخ گیاه به محرک ها۱
مولکول های اطلاعاتی۲
جریان اطلاعات در یاخته ها۳
انتقال اطلاعات در نسل ها۳
تغییر در اطلاعات وراثتی۲
از ماده به انرژی۱
از انرژی به ماده۲
فناوری های نوین زیستی۱
رفتارهای جانوران۱

روش مطالعه زیست کنکور

در کنکور تجربی چند سال اخیر، سبک سوالات زیست کنکور به صورت کاملا مفهومی تغییر یافته و داوطلبان کنکور تجربی برای رسیدن به درصد بالا در این درس نیاز به یادگیری مفهوم و روش تست زنی هر مبحث نیاز دارند.

درس زیست، درسی است کاملا مفهومی و با توجه به اینکه مباحث فصل ها کاملا به هم مرتبط بوده و در واقع درسی است مفهومی – ترکیبی و دانش آموزان برای کسب بهترین نتیجه در کنکور باید به دو عامل مهم توجه ویژه داشته باشند:

۱_ روش مطالعه درس زیست

۲_ تکنیک های تست زنی زیست کنکور

بهترین کلاس زیست کنکور

با توجه به اینکه سبک سوالات زیست در کنکور چند سال اخیر به شیوه کاملا مفهومی طراحی می شود داوطلبان کنکور تجربی برای کسب درصد بالا در این درس به یادگیری کاملا مفهومی و تکنیک های تست زنی نیاز دارند.

بهترین کلاس آنلاین زیست کنکور بر اساس نتایج دانش آموزان در چند سال اخیر کلاس های آنلاین کلاسینو می باشد.

کلاس های آنلاین کلاسینو با تدریس بهترین اساتید زیست کشور به صورت آنلاین برگزار می شود. کلاسینو با برگزار کردن کلاس های آنلاین، امکان دسترسی به تدریس اساتید رتبه های برتر را برای کلیه دانش آموزان اقسار نقاط کشور ایجاد کرده است و عنوان بهترین کلاس آنلاین زیست کنکور را به خود اختصاص داده است.

اساتید زیست کلاسینو

استاد علی محمد عمارلو مدرس برتر زیست شناسی کنکور و پایه، رتبه 14 کنکور سراسری و فارغ التحصیل از دانشکده پزشکی دانشگاه تهران، مدرس آموزشگاه های کنکور هدف تهران، قلم سفید اصفهان، مطهری کرمان

استاد محمد همدانی مدرس برتر زیست شناسی کنکور و پایه، طراح آزمون‌های آنلاین انتشار تخته سیاه و گروه آموزشی دانشروم، مدرس مراکز برتر تهران و شهرستان و مدرس پروازی کشور، کوشش، علومی، اوج همدان، فرزانگان تهران و اندیشه.

استاد آریا بام رفیع فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه البرز می باشند و سابقه تدریس در بهترین آموزشگاه های کشور را دارند. استاد آریا بام رفیع مدرس کلاس آنلاین زیست یازدهم در کلاسینو به شیوه مفهومی و از صفر تا صد مطالب می باشند.

ثبت نام بهترین کلاس آنلاین زیست کنکور

برای ثبت نام در بهترین کلاس آنلاین زیست کنکور با تدریس بهترین اساتید کشور در کلاسینو از یکی از دو روش زیر می توانید اقدام کنید:

1_ تماس با شماره درج شده در سایت، جهت دریافت اطلاعات

2_ ثبت نام از طریق لینک مندرج در انتهای سایت

برای اطلاع از جزئیات دوره ها و تخفیف های کلاسینو از طریق لینک زیر اقدام نمائید:

ثبت نام کلاسینو

مطالب مرتبط
آریا بام رفیع در کلاسینو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب