ثبت نام دوره امتحانات نهایی کلاسینو شروع شد.

اسحاق وزیری کلاسینو

استاد اسحاق وزیری در کلاسینو مدرس علوم ( قسمت شیمی و زمین شناسی) پایه های هشتم و نهم می باشند. در این نوشته به معرفی استاد اسحاق وزیری در کلاسینو ( بیوگرافی، رزومه کاری و تحصیلی، دوره های آموزش ایشان و …) می پردازیم، با ما همراه باشید.

اسحاق وزیری در کلاسینو

استاد اسحاق وزیری فارغ التحصیل از دبیرستان علامه حلی یک تهران در سال 1388 و فارغ التحصیل از دانشگاه تهران در سال 1397 می باشند.

استاد اسحاق وزیری رئیس دپارتمان شیمی، معلم دروس شیمی و آزمایشگاه شیمی در مدارس علامه حلی یک، سه، چهار، پنج و ده تهران از سال ۱۳۸۹ و مولف بیش از ۱۶ عنوان کتاب کمک آموزشی در انتشارات گاج، مبتکران، الگو و … می باشد.

استاد اسحاق وزیری در کلاسینو قسمت شیمی و زمین شناسی درس علوم سال هشتم و نهم می باشند.

علوم اسحاق وزیری

دوره های آموزش علوم هشتم و نهم اسحاق وزیری بهصورت جداگانه برگزاری می شود و دانش آموزان می توانند با ثبت نام در دوره های آموزش علوم ایشان از صفر تا صد مطالب را به طور کامل یاد بگیرند.

از آنجایی که نمره درس علوم نهم که به صورت نهایی برگزار می شود برای دانش آموزانی که قصد انتخاب رشته تجربی را دارند تاثیر مستقیم دارد، توصیه می شود برای درس علوم خود تلاش مضاعف داشته و اگر تسلط کامل و کافی بر مطالب ندارند در مدت زمان باقی مانده در دوره علوم نهم استاد وزیری شرکت کنند، چرا که کلاس های برگزار شده توسط ایشان به صورت آفلاین نیز در اختیار دانش آموزان قرار داده میشود تا دانش آموزانی که از ابتدا در کلاس ها حضور نداشته اند از آموزش ایشان عقب نمانند.

قیمت کلاس های علوم استاد اسحاق وزیری

قیمت دوره های علوم پایه هشتم و نهم استاد اسحاق وزیری:

هزینه دوره آنلاین علوم و زمین نهم اسحاق وزیری : 850/000 تومان

هزینه دوره آنلاین علوم و زمین هشتم اسحاق وزیری : 600/000 تومان

ثبت نام در دوره های آنلاین علوم نهم استاد اسحاق وزیری

برای ثبت نام در دوره های آنلاین علوم نهم استاد اسحاق وزیری در کلاسینو از طریق لینک زیر می توانید اقدام کنید:

ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *