ثبت نام دوره امتحانات نهایی کلاسینو شروع شد.

هانیه پور احمدیان کلاسینو

هانیه پور احمدیان کلاسینو

عناوین مقاله

موسسه آموزش آنلاین کلاسینو دوره های آموزشی کاملی برای پایه های ابتدایی با تدریس معلمانی برجسته و با سابقه آموزشی درخشان برگزار می کند. استاد هانیه پور احمدیان در کلاسینو معلم دوره های پایه سوم ابتدایی برای دروس ریاضی و فارسی می باشند. در این مطلب به معرفی کامل ایشان و دوره هایی که برگزار می کنند می پردازیم.

رزومه هانیه پور احمدیان

سرکار خانم هانیه پور احمدیان معلم پایه سوم ابتدایی می باشند که نزدیک به یک دهه سابقه تدریس در مدارس برجسته استان تهران از جمله مدارس علامه طباطبایی، خجستگان، علامه امینی و … را در رزومه حرفه ای خود دارند و در حال حاضر از جمله بهترین اساتید ابتدایی کلاسینو می باشند و دوره های آموزش آنلاین برای دروس فارسی و ریاضی با شیوه ای منحصر به فرد برگزار می کنند.

هانیه پور احمدیان در کلاسینو

خانم هانیه پور احمدیان دروس فارسی و ریاضی را با بازی و به شیوه ای غیر مستقیم آموزش می دهند و در کل زمان آموزش در تعامل و ارتباط با دانش آموزان هستند به شیوه ای که کلیه دانش آموزان در تایم کلاس ناخود آگاه حضور فعال خواهند داشت.

دوره های سوم ابتدایی هانیه پور احمدیان در کلاسینو

دوره های ایشان شامل:

کلاس آنلاین ریاضی سال سوم ابتدایی ۱۴۰۴ استاد هانیه پور احمدیان

کلاس آنلاین ادبیات فارسی سال سوم ابتدایی سال تحصیلی۱۴۰۴ استاد هانیه پور احمدیان

ثبت نام سوم ابتدایی کلاسینو

برای ثبت نام در دوره های سوم ابتدایی هانیه پور احمدیان در کلاسینو می توانید از طریق لینک زیر وارد پنل کاربری کلاسینو شوید و دوره مورد نظر خود را انتخاب کنید و در صورتی که نتوانستید فرایند ثبت نام و خرید دوره را انجام دهید می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید:

ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *