ثبت نام دوره امتحانات نهایی کلاسینو شروع شد.

لیست قیمت دوم ابتدایی کلاسینو

کلاسینو برای پایه دوم ابتدایی کلاس های آموزش آنلاین برای دروس دوم ابتدایی برگزار می کند. در این نوشته به معرفی دوره ها، استاد مدرس و لیست قیمت دوم ابتدایی کلاسینو می پردازیم. با ما همراه باشید.

کلاس آنلاین کلاسینو برای دوم ابتدایی

دوره های آموزش آنلاین کلاسینو برای پایه دوم ابتدایی برای سه درس علوم، ریاضی و فارسی ارائه شده است و مدرس دوره های دروس ریاضی و فارسی دوم ابتدایی کلاسینو سرکار خانم زهرا خانی و برای درس علوم سرکار خانم سمانه جارلو می باشند.
اساتید ابتدایی کلاسینو در زمینه آموزش ابتدایی از توانمندی و تجربه بالایی برخوردار بوده و شیوه تدریس ایشان به دلیل فن بیان عالی و انرژی خوبی که در کلاس دارند به صورتی است که دانش آموزان با بازی های مختلف، نمایش و به طور کلی شیوه های غیر مستقیم درس را یاد خواهند گرفت.

لیست قیمت کلاس های دوم ابتدایی کلاسینو

درسعنوان دورهاستاد مدرسقیمت (تومان)
علومکلاس آنلاین علوم سال دوم ابتدایی استاد سمانه جارلو کلاسینوسمانه جارلو350/000
فارسیکلاس آنلاین فارسی سال دوم ابتدایی استاد زهرا خانی کلاسینوزهرا خانی350/000
ریاضیکلاس آنلاین ریاضی سال دوم ابتدایی استاد زهرا خانی کلاسینوزهرا خانی300/000

ثبت نام کلاس های دوم ابتدایی کلاسینو

برای ثبت نام در کلاس های دوم ابتدایی کلاسینو می توانید کلیه دروس را یکجا و به صورت پکیج ثبت نام کنید و هم می توانید هر درس را جداگانه و بر اساس نیاز آموزشی دانش آموز خود ثبت نام نمائید، برای ثبت نام می توانید با شماره 02144511053 تماس گرفته و با راهنمایی پشتیبانی کلاسینو ثبت نام خود را انجام دهید و یا به طور مستقیم از طریق لینک زیر وارد پنل کاربری کلاسینو شوید:

ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *