ثبت نام با تخفیف ویژه

زیست محمد همدانی

زیست محمد همدانی

استاد محمد همدانی مدرس با تجربه و توانمند درس زیست در موسسه کلاسینو می باشند و درس زیست شناسی را در دوره های آنلاین به صورت جامع تدریس می کنند. در این نوشته به معرفی شیوه تدریس زیست شناسی استاد محمد همدانی، سوابق تحصیلی، سوابق آموزشی و … می پردازیم، با ما همراه باشید.

زیست کنکور

درس زیست با داشتن ضریب 12 در کنکور سراسری، مهم ترین و تاثیر گذارترین درس برای داوطلبان رشته تجربی می شود و درصد بالای این درس تاثیر مستقیم بر رتبه و تراز داوطلب دارد.

دفترچه سوالات کنکور تجربی دارای سه دفترچه می باشد. دفترچه شماره یک گروه علوم‌ تجربی شامل ۴۵ سوال زیست‌ شناسی است که داوطلبان باید در مدت‌زمان ۴۵ دقیقه به سوالات طراحی‌ شده پاسخ دهند.

در کنکور تجربی چند سال اخیر، سبک سوالات زیست کنکور به صورت کاملا مفهومی تغییر یافته و داوطلبان کنکور تجربی برای رسیدن به درصد بالا در این درس نیاز به یادگیری مفهوم و روش تست زنی هر مبحث نیاز دارند.

درس زیست، درسی است کاملا مفهومی و با توجه به اینکه مباحث فصل ها کاملا به هم مرتبط بوده و در واقع درسی است مفهومی – ترکیبی و دانش آموزان برای کسب بهترین نتیجه در کنکور باید به دو عامل مهم توجه ویژه داشته باشند:

۱_ روش مطالعه درس زیست

۲_ تکنیک های تست زنی زیست کنکور

محمد همدانی در کلاسینو

استاد محمد همدانی در کلاسینو دارای مدرک کارشناسی زیست شناسی سلولی مولکولی و میکروبیولوژی، مدرک کارشناسی ارشد ژنتیک و دکترای مدیریت می باشند.

استاد همدانی دارای 17 سال سابقه تدریس حرفه ای درس زیست شناسی، سابقه تدریس در مدارس فرزانگان 1 تهران، فرزانگان اندیشه، فکور، گزینه دو، قلمچی، کوشش، مفاخر، علوی، مرکز استعدادهای درخشان آگاهانه و… می باشند.

روش تدریس زیست استاد محمد همدانی در کلاسینو به صورت مفهومی و ترکیبی است و برای کلیه دانش آموزان رشته تجربی و فارغ التحصیلانی که هدف کسب درصد بالا در درس زیست را دارند به دلیل آموزش کامل و از صفر تا صد همراه با تصاویر مرتبط، بسیار کاربردی است.

دوره های زیست محمد همدانی در کلاسینو

دوره های زیست محمد همدانی شامل:

دوره جامع زیست کنکور 1403 (شروع از مرداد ماه)

دوره جامع نوبان زیست کنکور 1403 (شروع از آبان ماه)

نمونه تدریس زیست استاد محمد همدانی در کلاسینو

شما دانش آموزان برای آشنایی بیشتر با شیوه تدریس زیست استاد همدانی می توانید از طریق آپارات کلاسینو ویدئوی تدریس ایشان را تماشا کنید:

آپارات کلاسینو

ثبت نام در کلاس های محمد همدانی

برای اطلاع از جزئیات دوره ها و تخفیف های زیست محمد همدانی در کلاسینو در کلاسینو از طریق لینک ثبت نام انتهای صفحه اقدام نمائید:

ثبت نام کلاسینو

مطالب مرتبط
آریا بام رفیع در کلاسینو
محمد عمارلو در کلاسینو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب