ثبت نام دوره امتحانات نهایی کلاسینو شروع شد.

بهترین منابع ریاضی و هوش محاسباتی پایه ششم

بهترین منابع ریاضی و هوش محاسباتی پایه ششم

عناوین مقاله

درس ریاضی و هوش محاسباتی برای دانش آموزان پایه ششم به دلیل تاثیر آن بر آزمون ورودی پایه هفتم مدارس خاص (تیزهوشان)، از اهمیت بالایی برخوردار است. در این نوشته به معرفی بهترین منابع ریاضی و هوش محاسباتی پایه ششم می پردازیم، با ما همراه باشید.

ریاضی و هوش محاسباتی

دانش‌ آموزانی که شش سال ابتدایی را تمام کرده‌اند و قصد ورود به مدارس تیزهوشان را دارند، لازم است بدانند که همان طور که از اسم مدرسه تیزهوشان مشخص است شرط پذیرفته شدن در این مدارس هوش و استعداد است، به همین دلیل در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان منبع طرح، سوالات کتاب درسی نیست. یعنی برای شرکت در این آزمون لازم نیست کتاب‌ های درسی خود را مطالعه کنید.

به علاوه دقت کنید که سوالات این آزمون به صورت تستی است و اکثر دانش‌ آموزان در پایه دبستان آشنایی زیادی با سوالات تستی ندارند. به همین دلیل برای قبولی در آزمون ورودی، به یک منبع مناسب نیاز دارند تا بتوانند سوالات بخش ریاضی و هوش محاسباتی را به درسی پاسخ دهند.

بهترین منبع ریاضی و هوش محاسباتی پایه ششم

برای ریاضی و هوش محاسباتی پایه ششم کتب کمک درسی و تست زنی انتشارات مختلفی وجود دارد اما دانش آموزان در دوره ابتدایی آشنایی چندانی با تست زدن و شیوه های تست زنی ندارند، به همین دلیل ممکن است با مطالعه درسنامه های کتاب های کمک درسی مختلف یادگیری چندانی برای آن ها اتفاق نمی افتد.

به همین دلیل بهترین منبع ریاضی و هوش محاسباتی پایه ششم برای دانش آموزانی که هدف شرکت در آزمون ورودی سازمان سنجش را دارند، منبعی است که از صفر تا صد ابتدا آموزش داده شود و سپس روش های تست زنی آموزش داده شود.

کلاس آنلاین ریاضی و هوش محاسباتی پایه ششم کلاسینو

کلاسینو کلاس آنلاین ریاضی و هوش محاسباتی پایه ششم را با تدریس استاد حامد اصلانی مدرس با تجربه و از طراحان سوالات ریاضی و هوش ارائه کرده است.

استاد حامد اصلانی 22 سال سابقه تدریس درس ریاضی را داشته و طراح سوالات آزمون های سراسری تیزهوشان گاج از پایه ششم تا نهم می باشند.

همچنین ایشان مولف ۲۰ عنوان کتاب کمک درسی از پایه پنجم تا پایه نهم برای انتشارات مبتکران، گاج، گل واژه می باشند.

ثبت نام در کلاس ریاضی و هوش محاسباتی پایه ششم حامد اصلانی در کلاسینو

برای ثبت نام در کلاس ریاضی و هوش محاسباتی پایه ششم حامد اصلانی در کلاسینو از طریق لینک زیر می توانید اقدام نمائید:

ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *