ثبت نام دوره امتحانات نهایی کلاسینو شروع شد.

خانم شادی کلاسینو

مطالب دروس پایه چهارم ابتدایی به طور کلی کمی دشوار تر از سال های پیشین بوده و بسیاری از دانش آموزان در یادگیری درس ریاضی چهارم ابتدایی به مشکل بر می خورند و در بسیاری از موارد والدین هم در آموزش این در به دانش آموز خود به مشکل بر می خورند. سرکار خانم شادی معلم با تجربه و صبور پایه چهارم ابتدایی کلاسینو می باشند که این درس را از صفر تا صد به طور کامل به دانش آموزان چهارم دبستان آموزش می دهند. در این مطلب به معرفی کامل ایشان، دوره هایی که در کلاسینو برگزار می کنند و نحوه ثبت نام در دوره های ایشان می پردازیم، با ما همراه باشید.

رزومه خانم شادی کلاسینو

خانم شادی، معلم چهارم ابتدایی می باشند، ایشان دارای مدرک کاردانی آموزش ابتدایی و کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی می باشند. استاد شادی سابقه تدریس در مدارس برجسته از جمله مدارس واله منطقه ۱ و ۲ ، مدرسه سلام منطقه ۱، مجتمع شهید مهدوی (بخش فارسی و بین الملل) منطقه ۱، مدرسه رشد منطقه ۱، آبشناسان منطقه ۱ و ۳ را در رزومه کاری خود دارند و در موسسه کلاسینو دوره های آموزش آنلاین نیز برگزار می کنند.

خانم شادی در کلاسینو

استاد شادی در کلاسینو دوره های آموزش آنلاین دروس پایه چهارم ابتدایی برگزار می کنند. شیوه تدیس ایشان به طور کلی در دوره ها به صورتی است که حین تدریس با دانش آموزان پرسش و پاسخ دارند تا دانش آموزان در کلاس توجه خود را معطوف به کلاس کرده و از یادگیری آن ها اطمینان حاصل شود.
بسیاری از والدین نگران این هستند که در دوره مجازی دانش آموز به صحبت های معلم گوش ندهد و یا در یادگیری دچار مشکل شود، در حالیکه شیوه تدریس خانم شادی در دوره های آنلاین کلاسینو دائما با دانش آموزان در ارتباط بوده و اگر دانش آموزی با وجود حضور در کلاس پاسخی ندهد نام ایشان را صدا کرده و با چالش های بازی گونه به کلاس درس دعوت می کنند.

دوره های خانم شادی در کلاسینو

کلاس آنلاین ریاضی سال چهارم ابتدایی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ استاد شادی

ثبت نام در کلاس استاد شادی در کلاسینو

برای ثبت نام در کلاس ریاضی چهارم خانم شادی در کلاسینو می توانید از طریق لینک زیر وارد پنل کاربری کلاسینو شده و دوره را خریداری کنید، همچنین می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس گرفته با راهنمایی پشتیبان کلاسینو اقدام به ثبت نام نمائید:

ثبت نام کلاسینو

یک پاسخ

  1. ممنون
    برای بچه م ثبت نام کردم و خودمم میبینم تدریس ها رو
    یکم بیش فعال عه و اذیت میکنه بچه م ولی راحتتره تو خونه یادگیری ش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *