ثبت نام با تخفیف ویژه

استاد پارسا فراهانی

استاد پارسا فراهانی از جمله بهترین و برجسته ترین اساتید شیمی کلاسینو می باشند. ایشان به دلیل داشتن شیوه آموزش منحصر به فرد و تدریس کامل و جامع مباحث، میان دانش آموزان متوسطه دوم از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. در این مطلب به معرفی رزومه ایشان، دوره هایی که برگزار می کنند و روش ثبت نام و شرکت در کلاس های شیمی استاد فراهانی می پردازیم.

رزومه پارسا فراهانی

استاد فراهانی، فارغ التحصیل رشته داروسازی از دانشگاه تهران می باشند. ایشان نزدیک به ده سال سابقه آموزش حرفه ای درس شیمی در موسسات آموزشی مشهور استان تهران را در رزومه کاری خود دارند. همچنین ایشان جزو طراحان حرفه ای سوالات درس شیمی آزمون های آزمایشی قلمچی، گاج و … می باشند و در حال حاضر در موسسه کلاسینو دوره های آموزش آنلاین درس شیمی برگزار می کنند.

پارسا فراهانی در کلاسینو

شیوه تدریس شیمی پارسا فراهانی در کلاسینو به صورتی است که ابتدا مباحث آموزش داده می شود و پس از آموزش کامل مفاهیم، تکنیک های تست زنی منحصر به فرد خود را آموزش می دهند. نکته مهم در مورد شیمی فراهانی آن است که ایشان طراح سوالات شیمی بوده و سوالات متعددی را خودشان در کلاس طراحی می کنند و دانش آموزان را با سبک های مختلف سوالات آشنا می کنند.
استاد فراهانی فن بیانی پرانرژی داشته و کلاس ایشان به صورتی است که دانش آموزان حاضر در کلاس احساس خستگی و یکنواختی نمی کنند.
از دلایل دیگر محبوبیت شیمی پارسا فراهانی میان دانش آموزان ارتباط مستقیم استاد با دانش آموزان است، یعنی دانش آموزان اگر بخشی را متوجه نشوند و یا سوالی داشته باشند مانند کلاس حضوری می توانند با استاد خود در ارتباط باشند.

دوره های شیمی پارسا فراهانی در کلاسینو

دوره های شیمی با تدریس این استاد برجسته شامل:

کلاس آنلاین شیمی سال یازدهم استاد پارسا فراهانی ۱۴۰۳

کلاس آنلاین شیمی سال دهم استاد پارسا فراهانی ۱۴۰۳

کلاس آنلاین ویژه امتحانات خرداد ۱۴۰۳ سال دهم شیمی استاد پارسا فراهانی

کلاس آنلاین ویژه امتحانات خرداد ۱۴۰۳ سال یازدهم شیمی استاد پارسا فراهانی

ثبت نام کلاس شیمی پارسا فراهانی

برای ثبت نام در کلاس شیمی استاد پارسا فراهانی روی لینک زیر کلیک کرده و از طریق پنل کاربری کلاسینو می توانید اقدام نمائید:

ثبت نام کلاسینو

مطالب مرتبط
لیست قیمت کلاسینو

1 دیدگاه

همتی · مارس 29, 2024 در 11:48 ب.ظ

من یه محصول دیدم دوره جاست تست کلاسینو با اردوی نوروزی بود همزمان
این بصرفه تره بنظرم

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *