ثبت نام تیر نهایی کلاسینو شروع شد.

اساتید رشته انسانی کلاسینو

موسسه کلاسینو برای رشته انسانی با تدریس بهترین اساتید کشور، کامل ترین و بهترین کلاس های آموزشی را برگزار می کند. در این مطلب به معرفی کامل اساتید رشته انسانی کلاسینو و نحوه تدریس آن ها می پردازیم.

اساتید ریاضی رشته انسانی کلاسینو

استاد آریان حیدری و خسرو محمدزاده از جمله اساتید توانمند درس ریاضی و آمار رشته انسانی می باشند.

استاد آریان حیدری در کلاسینو

استاد آریان حیدری یکی از پرطرفدار ترین اساتید ریاضی کلاسینو می باشند که درس ریاضی رشته تجربی و انسانی و حسابان رشته ریاضی را تدریس می کنند. ایشان دارای مدرک مهندسی کامپیوتر از دانشگاه امیرکبیر و یک دهه سابقه تدریس حرفه ای درس در آموزشگاه های برتر کشور و مدارس برجسته استان تهران را در رزومه کاری خود دارند و چندین سال است که در موسسه کلاسینو درس ریاضی تجربی و انسانی و حسابان را در دوره های آنلاین برگزار می کنند.

خسرو محمدزاده در کلاسینو

استاد خسرو محمدزاده مدرس درس ریاضی رشته انسانی کلاسینو می باشند که دارای دو دهه سابقه تدریس حرفه ای در این زمینه داشته و چندین سال است این درس را در دوره های آنلاین کلاسینو تدریس می کنند.
شیوه تدریس ایشان در کلاسینو در دوره های جامع معمولا شامل آموزش صفر تا صد مفهومی و تستی است. آموزش مفهومی ایشان در واقع به صورتی است که دانش آموزان حتی اگر زمینه ای برای یادگیری نداشته باشند در دوره ایشان کامل یاد خواهد گرفت.

اساتید عربی رشته انسانی کلاسینو

استاد محمد واعظی، عمار تاجبخش و محمد مهدی شاهرودی از جمله بهترین و برجسته ترین اساتید عربی کشور می باشند که در موسسه کلاسینو دوره های آموزشی مختلفی برای این درس به صورت آنلاین برگزار می کنند.

استاد محمد واعظی در کلاسینو

استاد محمد واعظی در کلاسینو مدرس توانمند درس عربی اختصاصی رشته انسانی و عربی عمومی سال دوازدهم (ویژه امتحانات نهایی) به صورت دوره های آنلاین می باشند. روش تدریس عربی واعظی در کلاسینو، مطابق با آخرین تغییرات کنکور سراسری و نهایی شدن امتحانات خرداد ماه و نیاز دانش آموزان به یادگیری مفهومی و از صفر تا صد می باشد.

استاد عمار تاجبخش در کلاسینو

استاد عمار تاجبخش مدرس عرب زبان درس عربی در کلاسینو می باشند و بر مباحث درس عربی تسلط قابل توجهی دارند. استاد تاجبخش درس عربی را معمولا در دوره های جامع مطابق با کتاب درسی آموزش داده و سپس روش های تست زنی را آموزش می دهند.

محمد مهدی شاهرودی

استاد محمد مهدی شاهرودی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته ادبیات عرب از دانشگاه علامه طباطبایی می باشند و سابقه تدریس در دبیرستان علوی، دبیرستان احسان، دبیرستان علوم نوری، دبیرستان صالح، دبیرستان مهر اول، آموزشگاه های هدف و … را دارند و در حال حاضر در موسسه کلاسینو درس عربی را به صورت آنلاین تدریس می کنند.
نحوه تدریس عربی استاد شاهرودی در کلاسینو به صورت کاملا مفهومی و از صفر تا صد می باشد. فن بیان ایشان برای درس عربی کاملا پرانرژی و با فن بیانی شیوا می باشد.

اساتید ادبیات تخصصی کلاسینو

مدرسین درس ادبیات تخصصی (علوم و فنون) کلاسینو استاد فراز توکلی و رضا حسینی یکتا می باشند.

استاد فراز توکلی در کلاسینو

فراز توکلی دانشجوی دکتری زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تهران و دارای سابقه تدریس درس ادبیات در دبیرستان‌های برتر ایراناز جمله البرز ماندگار، معلم، فریده سلیمی، دانشجو، شمیم عرفان، هدف و آموزشگاه های کنکوری بنام و معروف کشور می باشند.
استاد فراز توکلی با داشتن تسلط بالا بر مباحث درس ادبیات و آموزش کاملا مفهومی و مبحثی (طبق مباحث ادبات تخصصی کنکور انسانی)، برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور رشته انسانی و دانش آموزانی که هدف کسب نمره 20 در امتحان نهایی ادبیات را دارند بسیار کاربردی و نتیجه بخش است.

استاد رضا حسینی یکتا در کلاسینو

رضا حسینی یکتا دارای مدرک دکترای زبان و ادبیات فارسی می باشند و سابقه تدریس درس ادبیات در دانشگاه و برنامه های تلویزیونی برنامه های فرصت برابر، پاسخ، ونوس، نوین، کارنامه 20 را در رزومه کاری خود دارند.
رضا حسینی یکتا در حال حاضر در کلاسینو مدرس درس ادبیات تخصصی رشته انسانی و ادبیات عمومی می باشند.
شیوه تدریس ادبیات یکتا به صورتی است که ابتدا مطالب را آموزش می دهند و سپس روش های تست زنی را آموزش می دهند و پس از آموزش روش تست، تست های متعدد را پاسخ می دهند.

اساتید فلسفه و منطق کلاسینو

استاد علی فروغی نیا تنها مدرس درس فلسفه و منطق رشته انسانی در موسسه کلاسینو می باشند. استاد علی فروغی نیا فارغ التحصيل از دانشگاه تهران در رشته حقوق تجارت بين الملل می باشند. استاد فروغی نیا بیش از ده سال سابقه تدریس و سابقه تدریس در برترین مدارس ایران، پارسايي اصفهان، سنجش تبريز، علامه حلي لاهيجان، انديشه برتر قزوين، گزينه دو زاهدان را دارند.

اساتید جامعه شناسی کلاسینو

حمید اثباتی مدرس درس جامعه شناسی به شیوه مفهومی و کنکوری می باشند. حمید اثباتی با داشتن 18 سال سابقه تدریس حرفه ای درس جامعه شناسی ویژه رشته انسانی در مدارس برتر و موسسات برگزیده، در حال حاضر در موسسه کلاسینو دوره های آنلاین جامعه شناسی برگزار می کند. روش تدریس حمید اثباتی برای درس جامعه شناسی، آموزش طبق کتاب درسی و بر اساس اهمیت هر درس می باشد.

اساتید اقتصاد و روانشناسی کلاسینو

پویا بهشتی با داشتن بیش از 20 سال سابقه تدریس حرفه ای دروس اقتصاد و روانشاسی در بیش از 100 مدرسه برتر ایران از جمله اساتید با سابقه و توانمند رشته انسانی محسوب می شود.
استاد پویا بهشتی دروس اقتصاد و روانشناسی را دور دوره های مختلفی به صورت مشترک تدریس می کند.
شیوه تدریس ایشان مطابق با دروس کتاب درسی و به شیوه مفهومی می باشد. پویا بهشتی به دلیل جامعیت شیوه تدریس خود میان دانش آموزان و داوطلبان رشته انسانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

ثبت نام در دوره های رشته انسانی کلاسینو

برای ثبت نام در کلاس های رشته انسانی کلاسینو می توانید کلیه دروس را یکجا و به صورت پکیج ثبت نام کنید و هم می توانید هر درس را جداگانه و بر اساس نیاز آموزشی خود ثبت نام نمائید، برای ثبت نام می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس گرفته و با راهنمایی پشتیبانی کلاسینو ثبت نام خود را انجام دهید و یا به طور مستقیم از طریق لینک زیر وارد پنل کاربری کلاسینو شوید:

ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *