ثبت نام دوره امتحانات نهایی کلاسینو شروع شد.

پارسا فراهانی

استاد پارسا فراهانی در کلاسینو

عناوین مقاله

یکی از جوانترین و خوش آتیه ترین مدرسان شیمی که طی مدت کوتاهی علاقمندان بسیاری در سراسر کشور پیدا کرده است دکتر پارسا فراهانی می باشد. در این مطلب به معرفی استاد پارسا فراهانی، شیوه تدریس، دوره های در حال برگزاری در کلاسینو و سایر موارد مربوط به ایشان خواهیم پرداخت.

بیوگرافی و زرومه کاری پارسا فراهانی

ایشان رتبه برتر کنکور تجربی و دارای مدرک دکتری داروسازی از دانشگاه تهران می باشد. همانطور که می دانید اهمیت درس شیمی در رشته داروسازی بسیار بیشتر از رشته های دیگر می باشد و دانشجویان این رشته به مراتب درس های سنگین تری نسبت به سایرین در سرفصل های رشته داروسازی دارند. پارسا فراهانی متخصص شیمی می باشد و مانند بعضی از اساتید دیگر، رشته غیر مرتبط درس نخوانده است. اما سرگذشت جالب ایشان نیز خالی از لطف نیست.
در هجده سالگی در رشته ریاضی ترک تحصیل کرده و برای کسب معافیت سربازی در دانشگاه پیام نور ثبت نام می کند تا به ورزش بیشتر از قبل برسند سپس با تغییر دیپلم به تجربی در کنکور سراسری سال 93 شرکت کرده و رتبه 200 کنکور تجربی را کسب می کنند.
تجربه تدریس به عنوان دبیر پروازی در استان های مختلف، تدریس در مدارس فرازنگان و آموزشگاه های حضوری تهران، طراحی سوالات آزمون های آزمایشی قلمچی، گاج و… از دیگر رزومه کاری استاد پارسا فراهانی از اساتید برتر شیمی کلاسینو است.

تدریس شیمی پارسا فراهانی در کلاسینو

ما در کلاسینو توجه بسیار ویژه ای بر روی درس شیمی داریم. استاد فراهانی از ابتدای کتاب شیمی دهم الی فصل آخر شیمی دوازدهم را با یک سبک و سیاق برای شما تدریس می کنند. سبکی مبتنی بر آموزش و تست زدن در جلسات آنلاین و جلسات رفع اشکال. در ضمن علاوه بر کنکوری های رشته ریاضی و تجربی تمام دانش آموزان دهم و یازدهم نیز می توانند از این تدریس ها برای افزایش آمادگی برای امتحانات شیمی خرداد و ۱۰۰ زنی درس شیمی استفاده کنند. جلسات کلاس های آنلاین دبیران و اساتید کلاسینو در تایم های عصر و غروب تشکیل می شود که با برنامه درسی مدارس شما تداخل زمانی نداشته باشد.

نمونه تدریس شیمی فراهانی

قیمت دوره های آنلاین پارسا فراهانی

برای اطلاع از قیمت دوره های آنلاین پارسا فراهانی در درس شیمی در پایه های دهم، یازدهم، دوازدهم لطفا بر روی لینک زیر کلیک کنید و وارد صفحه لیست قیمت ها شوید.

قیمت شیمی پارسا فراهانی

ثبت نام شیمی پارسا فراهانی

اگر به مشاوره تلفنی نیاز دارید کافیست با شماره های مندرج در سایت در تماس باشید و اگر خواهان ورود مستقیم به پنل کلاسینو هستید کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید و وارد صفحه پنل کاربری خود در کلاسینو شوید تا بتوانید در دوره های آنلاین شیمی پارسا فراهانی در کلاسینو ثبت نام کنید.

ثبت نام کلاس های آنلاین کلاسینو

4 پاسخ

  1. عرض سلام و ادب به جناب دکتر پارسا فراهانی همکلاسی عزیز در دانشگاه و جنتلمن که همیشه تلاشش برای ما حسادت برانگیز هم بود
    خوشحالم که جایگاه بسیار درخشانی در بین اساتید برتر کشور و انتشارات راه اندیشه دارین
    با آرزوی موفقیت روز افزون
    سید امیر علی نباتی

    1. سلام وقت بخیر
      بسیار عالی
      لطفا شماره تماستون رو کامنت کنید (در صفحه درج نمی شود) کد تخفیف ویژه ای برای شما در نظر گرفتیم می تونید به دوستان و آشنایانتون برای استفاده هدیه کنید
      موفق و پیروز باشید.

  2. اقای پارسا فراهانی شما بهترین استاد شیمی ایرانین
    من از صمیم قلبم از شما ممنونم
    شما منو به آرزوم که داروسازی بود رسدندین با درصد ۸۸ شیمی
    یک دنیا ممنونم و باعث افتخاره که دانش اموز شما بودم ❤️

    1. سلام روز خوش
      بسیار عالی انشالا پیشرفت روز افزون داشته باشید
      لطفا شماره تماستون رو کامنت کنید (در صفحه درج نمی شود) کد تخفیف ویژه ای برای شما در نظر گرفتیم می تونید به دوستان و آشنایانتون برای استفاده هدیه کنید
      موفق و سربلند باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *