ثبت نام دوره امتحانات نهایی کلاسینو شروع شد.

هادی حدادمنش کلاسینو

استاد هادی حدادمنش از جمله اساتید ابتدایی کلاسینو می باشند که در دوره های آنلاین درس علوم را به دانش آموزان آموزش می دهند. در این مطلب به معرفی کامل ایشان (بیوگرافی، روش تدریس، دوره هایی که برگزار می کنند و …) می پردازیم.

بیوگرافی هادی حدادمنش

استاد هادی حدادمنش دارای مدرک کارشناسی مهندسی معدن از دانشگاه آزاد می باشند و بیش از 10 سال است که تدریس پایه های سوم، چهارم و پنجم در مدارس علامه حلی 1، 2، 3، مهر آیین، دکتر هشترودی، مفید قیطریه، نوآور، بامداد پارسی، فرجاد، آینده‌سازان، درخت دانش، رازی، امام صادق (ع)، دانش قلهک (دوره اول(، رشد (دوره اول(، حضرت امیر، علامه طباطبایی دوره دوم واحد آبشناسان، رهپویان وصال (شیراز)، سینا، علامه طباطبایی دوره دوم واحد مرزداران، علامه طباطبایی دوره دوم واحد پاسداران، مصباح علم، علامه طباطبایی واحد شریعتی، تدریس در شبکه آموزش را در رزومه کاری خود دارند و در موسسه کلاسینو درس علوم پایه های سوم و چهارم ابتدایی را تدریس می کنند.

هادی حدادمنش در کلاسینو

استاد هادی حدادمنش درس علوم را در کلاسینو به شیوه ای تدریس می کنند که دانش آموزان حاضر در کلاس ایشان احساس نمی کنند که دوره مجازی است و استاد نظارت بر یادگیری دانش آموز دارد. استاد حدادمنش حین تدریس با دانش آموز در ارتباط بوده و اگر دانش آموزی مبحثی را یاد نگرفته باشد مجدد توضیح می دهند.

دوره های هادی حدادمنش در کلاسینو

کلاس آنلاین علوم سال سوم ابتدایی سال تحصیلی ۱۴۰۴ استاد هادی حدادمنش

کلاس آنلاین علوم سال چهارم ابتدایی سال تحصیلی ۱۴۰۴ استاد هادی حدادمنش

ثبت نام کلاس علوم هادی حدادمنش کلاسینو

برای ثبت نام در دوره های علوم هادی حدادمنش می توانید از طریق لینک زیر وارد پنل کاربری کلاسینو شوید و دوره مورد نظر خود را ثبت نام و خریداری کنید و یا با شماره های مندرج در سایت تماس گرفته و با راهنمایی پشتیبان کلاسینو برای ثبت نام دوره مورد نظر خود اقدام کنید.

ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *