ثبت نام دوره امتحانات نهایی کلاسینو شروع شد.

منابع کنکور فرهنگیان

منابع کنکور فرهنگیان

عناوین مقاله

سازمان سنجش با در نظر داشتن تعداد بالای متقاضیان و داوطلبان رشته های فرهنگیان و تربیت معلم، از سال ۱۴۰۳ به برگزاری کنکور فرهنگیان همزمان با نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ با دفترچه سوالات جداگانه اقدام نمود. پس از اعلام منابع کنکور فرهنگیان، تعداد محدودی از موسسات اقدام به تدریس منابع اعلام شده نمودند که یکی از آن ها که کامل ترین دوره های آموزش منابع کنکور فرهنگیان را برگزار می کند، موسسه کلاسینو است. در این مطلب در ابتدا به معرفی منابع کنکور فرهنگیان و سپس دوره هایی که برای این آزمون پرطرفدار برگزار می کند می پردازیم.

منابع کنکور دانشگاه فرهنگیان

پيرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌ نام و شرکت در آزمون سراسری و آزمون اختصاصی پذيرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگيان سال 1403 در تاريخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ و اطلاعيه اصلاحات در تاريخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۹، به اطلاع می رساند براساس اعلام معاونت برنامه‌ريزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درخصوص مواد و منابع امتحانی آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگيان در آزمون سراسری سال 1403، اصلاحات مربوط به منابع و عناوين آزمون به شرح ذيل اعلام می شود:

۱) ماده امتحانی “هوش و استعداد معلمی” طبق اعلام قبلی با ضريب 3 اعمال می شود. جنبه‌های شناختی و تحليلی اين استعداد، با هدف سنجش توانايي‌های ذهنی داوطلبان همانند قدرت درک، تحليل، استدلال و استنتاج آن‌ها، در کنکور مبنای طرح سوال قرار می گيرد. سؤالاتی از جنس درک مفهوم متن، استدلال بر پايه گزاره‌های منطقی، طبقه‌بندی و تحليل متغيرها، انجام مقايسه‌های کمی و حل مسائل عددی، نمونه‌هايی از سوالات اين عنوان امتحانی هستند. بنابراين با توجه به اينکه هدف از سؤالات مربوط به اين عنوان، سنجش توانايی ذهنی و طبيعی است نه سنجش دانش اکتسابی دانش‌آموزان، اين عنوان فاقد منبع است.

۲) مادۀ امتحانی تعليم و تربيت اسلامی  طبق اعلام قبلي با ضريب 2 اعمال میشود و دو بخش دارد:

  1. سه فصل اول کتاب مهارت معلمی  استاد محسن قرائتی
  2. کتاب‌های دين و زندگی متوسطه دوم

الف) مخصوص رشته‌هاي رياضی و فيزيک، علوم تجربی و فنی و حرفه‌ای/کاردانش :

دين و زندگی پايه دهمکد ۱۱۰۲۰۴بخش دوم ( از درس هشتم تا درس دوازدهم)صفحه ۹۸  الی  صفحه ۱۵۲
دين و زندگی پايه يازدهمکد ۱۱۱۲۰۴بخش دوم ( از درس يازدهم تا درس دوازدهم)صفحه ۱۳۴ الی  صفحه ۱۵۸

ب) مخصوص رشته‌ علوم انسانی:

دين و زندگی پايه دهمکد ۱۱۰۲۰۵بخش دوم ( از درس نهم تا درس چهاردهم)صفحه ۹۶  الی  صفحه ۱۵۸
دين و زندگی پايه يازدهمکد ۱۱۱۲۰۵بخش دوم ( از درس شانزدهم تا درس هجدهم)صفحه ۱۹۶ الی صفحه ۲۳۰

منابع کنکور فرهنگیان کلاسینو

کلاسینو برای مواد امتحانی اعلام شده برای کنکور فرهنگیان کلاس های آنلاین برگزار می کند و داوطلبانی که هدف شرکت در کنکور فرهنگیان را دارند می توانند در تنها کلاس های آموزش کنکور فرهنگیان کشور که در کلاسینو برگزار می شود شرکت کنند.

کلاس های آنلاین کلاسینو برای کنکور فرهنگیان شامل:

کلاس آنلاین هوش و استعداد معلمی کنکور فرهنگیان با تدریس بهرام جلالی در کلاسینو

کلاس آنلاین تعليم و تربيت اسلامی کنکور فرهنگیان با تدریس روزبه فکری در کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *