ثبت نام دوره امتحانات نهایی کلاسینو شروع شد.

محمد رضا اعتباری کلاسینو

استاد محمد رضا اعتباری کلاسینو

عناوین مقاله

استاد محمد رضا اعتباری مدرس درس علوم پایه های ششم ابتدایی و علوم پایه هفتم در کلاسینو می باشند. در این نوشته به معرفی کامل ایشان، دوره هایی که برگزار می کنند و نحوه ثبت نام در دوره های علوم محمد رضا اعتباری در کلاسینو می پردازیم، با ما همراه باشید.

رزومه محمد رضا اعتباری

استاد محمد رضا اعتباری دوره دبیرستان خود را در مدرسه علامه حلی گذرانده اند و فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران می باشند. ایشان پس از فارغ التحصیلی به دلیل علاقه ای که به تدریس داشتند (به ویژه درس علوم) و خودشان جزو استعداد های درخشان علامه حلی بودند توانستند تدریس را در مدارس علامه حلی، دکتر هشترودی تهران، پژوهشسرای خارزمی و … آغاز کرده و در حال حاضر جزو بهترین اساتید علوم ششم و هفتم می باشند.
ایشان علاوه بر تدریس درس علوم چندین کتاب کمک آموزشی برای درس علوم در انتشارات مهر و ماه، انتشارات اندیشمندان و مولف سوالات علوم آزمون‌ های سراسری گاج برای پایه پنجم، ششم و هفتم می باشند.
استاد محمد رضا اعتباری در حال حاضر نیز یکی از مدرسین دوره ابتدایی و متوسطه اول درس علوم پایه های ششم و هفتم در کلاسینو می باشند.

محمد رضا اعتباری در کلاسینو

درس علوم برای دانش آموزان پایه ششم که قصد شرکت در آزمون های ورودی مدارس خاص از جمله نمونه دولتی، تیزهوشان و … را دارند باید بر مباحث این درس تسلط کامل داشته باشند تا بتوانند در آزمون نمره کافی برای قبولی در این آزمون دریافت کنند. همچنین درس علوم پایه هفتم به دلیل تغییر گسترده ای که نسبت به پایه ششم دارد و حجم مطالب بیشتر شده، بسیاری از دانش آموزان ضعف در یادگیری مطالب را گزارش می کنند، به همین دلیل به یادگیری اصولی برای جلوگیری از افت تحصیلی نیاز دارند. استاد محمد رضا اعتباری در دوره های آموزش علوم، این درس را به طور کامل و با در نظر داشتن پیش نیاز ها تدریس می کنند.

دوره های علوم کلاسینو با تدریس استاد محمد رضا اعتباری

کلاس های علوم استاد محمد رضا اعتباری در کلاسینو شامل:

کلاس آنلاین علوم سال هفتم استاد محمدرضا اعتباری ۱۴۰۴

کلاس آنلاین علوم و هوش طبیعی سال ششم استاد محمدرضا اعتباری ۱۴۰۴

کلاس آنلاین نکته و تست ۱۴۰۴ سال ششم علوم و هوش طبیعی استاد محمدرضا اعتباری

کلاس آنلاین ویژه امتحانات خرداد ۱۴۰۴ سال هفتم علوم استاد محمدرضا اعتباری

ثبت نام کلاس علوم محمد رضا اعتباری

برای ثبت نام در کلاس علوم ششم و هفتم استاد محمدرضا اعتباری در کلاسینو می توانید از طریق پنل کاربری کلاسینو برای ثبت نام اقدام کنید و یا با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید و با راهنمایی های پشتیبان کلاسینو برای ثبت نام اقدام کنید:

ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *