ثبت نام دوره امتحانات نهایی کلاسینو شروع شد.

محمد نوکنده

در این مطلب به معرفی استادی می پردازیم که مفهومی ترین مدرس فیزیک کنکور است; استاد محمد نوکنده که سر کلاس درس ایشان مجبور به یادگیری پایه ای و مفهومی درس فیزیک هستید نه تکنیک های بیهوده و بی پایه و اساس که بعضی از افراد کم سواد بعد دیدن سوال ها و جواب های کنکور با هزاران ترفند سعی در ربط دادن سوال و جواب به هم و ابداع تکننک های خنده دار هستند. با ما همراه باشید تا بیشتر به معرفی استاد نوکنده بپردازیم.

بیوگرافی مهندس محمد نوکنده

دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی بیوتکنولوژی و فارغ التحصیل مقطع لیسانس از دانشگاه صنعتی شریف
سابقه تالیف جزوات و کتاب های انتشارات خیلی سبز، تخته سیاه و… در مقطع پایه و دوازدهم
طراح سوالات آزمون های آزمایشی
مدرس پروازی در شهرهای مختلف از دهه نود و چند سال سابقه تدریس در موسسه کلاسینو

شیوه تدریس محمد نوکنده در کلاسینو

همانطور که می دانید در کلاس های آنلاین کلاسینو ارتباط استاد و شاگرد تعاملی می باشد و دانش آموزان و داوطلبان شرکت کننده در درس فیزیک رشته تجربی و ریاضی با مهندس محمد نوکنده ارتباط زنده و آنلاین دارند. جلسات پشتیبانی برای شما با فراهم است، تکالیف منظم جلسه ای برای دانش آموز تدارک دیده می شود، آزمون های ارزیابی از شما اخذ و رفع اشکال می شود و مانند یک کلاس درس کامل در مدرسه شما پای کلاس مدرس برتر فیزیک کلاسینو خواهید نشست. در دورهای آنلاین محمد نوکنده حل تست بی شمار انجام خواهد شد و یادگیری بسیار مفهومی است که شما با هر نوع سوال فیزیک سر جلسه آزمون سراسری یا امتحان نهایی دچار سردرگمی نخواهید شد و در زمان پاسخگویی نیز تمرین سرعت خواهید کرد.

قیمت و ثبت نام دوره های آنلاین فیزیک محمد نوکنده

دوره های آموزشی و تست زنی و امتحان نهایی و همایش موسسه کلاسینو در بازه های مختلف ثبت نام می شوند. لیست قیمت دوره های جامع با دوره JUST TEST یا نکته و تست و یا دیگر دوره ها متفاوت است. جهت تماشای لیست قیمت و دوره های جاری فیزیک استاد محمد نوکنده در کلاسینو یا دیگر دبیران در پایه های دهم، یازدهم، دوازدهم رشته تجربی و ریاضی بر روی لینک زیر کلیک کنید و وارد صفحه لیست قیمت کلاسینو شوید.

لیست قیمت دوره های فیزیک کلاسینو

ثبت نام کلاس های فیزیک محمد نوکنده

جهت ورود به لینک کلاس ها و دوره های در حال برگزاری استاد محمد نوکنده بر روی لینک زیر کلیک کنید تا از دوره های جاری و برگزار شده و آینده کلاسینو اطلاعات لازم را کسب کنید.

ثبت نام کلاسینو

در ضمن می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های پشتیبانی کلاسینو (مندرج در سایت) تماس حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *