ثبت نام دوره امتحانات نهایی کلاسینو شروع شد.

استاد عمار تاجبخش کلاسینو

استاد عمار تاجبخش کلاسینو

عناوین مقاله

استاد عمار تاجبخش مدرس دوره عربی ویژه امتحان نهایی سال دوازدهم به صورت آنلاین در کلاسینو می باشند. در این نوشته به معرفی استاد عمار تاجبخش (شیوه تدریس، معرفی دوره عربی دوازدهم امتحانات نهایی و …) می پردازیم، با ما همراه باشید.

اهمیت درس عربی

بر اساس مصوبات جدید شورای انقلاب فرهنگی تغییرات جدیدی در کنکور سراسری ایجاد شده است که یکی از مهم ترین آن ها حذف دروس عمومی از کنکور و نهایی شدن این دروس می باشد. بر اساس این مصوبه برای کنکور 1403 تاثیر معدل به میزان 50 درصد قطعی است و دروس سال دوازدهم نهایی برگزار می شود.
درس عربی نیز از جمله دروس عمومی است که به صورت نهایی برگزار می شود و 4 درس را شامل می شود.
از آن جایی که درس عربی برای دانش آموزان معمولا درس دشواری در زمینه یادگیری تلقی می شود و دانش آموزان برای کسب نمره بالا در این درس به یادگیری مفهومی و صف تا صد این درس (قواعد، واژگان و …) نیاز دارند.

عربی کنکور رشته انسانی نیز ضریب 5 را در کنکور انسانی به خود اختصاص داده است و تعداد 20 تست دفترچه شماره 2 رشته انسانی را شامل می شود. به همین دلیل یادگیری مفهومی و تستی مباحث درس عربی اختصاصی رشته انسانی برای داوطلبان کنکور انسانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

عمار تاجبخش در کلاسینو

عمار تاجبخش مدرس درس عربی در کلاسینو می باشند. زبان مادری ایشان عربی بوده و دارای مدرک کارشناسی ارشد اقتصاد از دانشگاه تهران می باشند.
عمار تاجبخش، سابقه تدریس در مدارس فرزانگان، علامه حلی را داشته و مدرس پروازی در شهرهای اصفهان، اهواز، شیراز، کرمان، زابل، لاهیجان، دزفول، بهبهان، شهرکرد، شهرضا، کرمانشاه، مشهد،تبریز و … می باشند.

دوره های عربی عمار تاجبخش در کلاسینو

دوره های عربی عمار تاجبخش در کلاسینو شامل:

دوره جامع عربی تخصصی رشته انسانی عمار تاجبخش برای کنکور ۱۴۰۴ (شروع از مرداد ماه)

دوره نوبان جامع عربی تخصصی رشته انسانی عمار تاجبخش برای کنکور ۱۴۰۴ (شروع از آبان ماه)

دوره TNT عربی اختصاصی عمار تاجبخش کنکور ۱۴۰۴ در کلاسینو

دوره آموزش عربی عمومی دوازدهم عمار تاجبخش ویژه امتحانات نهایی ۱۴۰۴

دوره جمع بندی جاست تست عربی اختصاصی عمار تاجبخش ویژه کنکور انسانی ۱۴۰۴

ثبت نام در کلاس عربی عمار تاجبخش

برای ثبت نام در دوره های عربی عمار تاجبخش در کلاسینو می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر وارد پنل کاربری کلاسینو شوید و دوره مورد نظر خود را ثبت نام کنید.

ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *