ثبت نام دوره امتحانات نهایی کلاسینو شروع شد.

علیرضا اردستانی کلاسینو

استاد علیرضا اردستانی از جمله اساتید ریاضی کلاسینو می باشند که ریاضی پایه های هشتم و نهم و هندسه دهم رشته ریاضی را در دوره های آنلاین تدریس می کنند. از آنجایی که کلاسینو چندین اساتید مدرس برای درس ریاضی دارد، ما در نوشته های مختلف به معرفی کامل اساتید می پردازیم و در این نوشته بیوگرافی کاملی از استاد اردستانی ارائه خواهیم کردم و دوره های ایشان را معرفی می کنیم، با ما همراه باشید.

بیوگرافی علیرضا اردستانی

استاد علیرضا اردستانی دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران از دانشگاه خوارزمی می باشند و در طول تحصیل در دوره دبیرستان نیز از جمله دانش آموزان سمپاد بوده و 25 سال سابقه تدریس حرفه ای درس ریاضی در مدارس برتر استان تهران از جمله علامه حلی، فرزانگان2، شهید بهشتی شهرری، نوآور، نگرش ،ایرانیان و… را در رزومه کاری خود دارند.
همچنین ایشان طراح سوالات آزمون‌های گاج و مبتکران و مولف ریاضی انتشارات گلواژه، مشاوران آموزش و … نیز می باشند. استاد اردستانی در کلاسینو نیز درس ریاضی را در دوره های آنلاین تدریس می کنند.

علیرضا اردستانی در کلاسینو

علیرضا اردستانی در کلاسینو دوره های آموزش آنلاین برای درس ریاضی پایه هشتم و نهم و هندسه دهم ریاضی برگزار می کنند. استاد اردستانی به دلیل داشتن فن بیان بالا و انرژی بسیار، معمولا دوره هایی که برگزار می کنند به دور از یکنواختی است و کلاس های ایشان معمولا یکنواخت نیست. شیوه تدریس ایشان به صورتی است که مبحث به مبحث به صورت کامل و جامع همراه با حل تمرین آموزش می دهند و با دانش آموزان در ارتباط هستند و اگر سوالی داشته باشند و یا بخشی را یاد نگرفته باشند ایشان مجدد توضیح می دهند.

دوره های علیرضا اردستانی در کلاسینو

کلاس آنلاین ویژه امتحانات خرداد ۱۴۰۴ سال دهم هندسه استاد علیرضا اردستانی

کلاس آنلاین نکته و تست ۱۴۰۴ سال نهم ریاضی استاد علیرضا اردستانی

کلاس آنلاین ویژه امتحانات خرداد ۱۴۰۴ سال هشتم ریاضی استاد علیرضا اردستانی

کلاس آنلاین هندسه سال دهم استاد علیرضا اردستانی ۱۴۰۴

کلاس آنلاین ریاضی سال نهم استاد علیرضا اردستانی ۱۴۰۴

کلاس آنلاین ریاضی سال هشتم استاد علیرضا اردستانی ۱۴۰۴

ثبت نام کلاس ریاضی استاد اردستانی

برای ثبت نام در دوره مورد نظر خود با تدریس استاد علیرضا اردستانی می توانید از طریق لینک زیر وارد پنل کاربری کلاسینو شده و دوره را خریداری کنید و هم می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس گرفته و با راهنمایی های پشتیبان کلاسینو برای ثبت نام اقدام نمائید:

ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *