ثبت نام دوره امتحانات نهایی کلاسینو شروع شد.

محمد عمارلو

دکتر محمد عمارلو(علی محمد عمارلو) فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه تهران کی از قدیمی ترین مدرسان زیست کشور می باشد که اکنون در موسسه کلاسینو مشغول به تدریس درس زیست شناسی دهم، یازدهم و دوازدهم تجربی هستند. با ما همراه باشید تا به معرفی کامل ایشان و دوره های زیست شناسی دکتر عمارلو در کلاسینو بپردازیم.

بیوگرافی دکتر عمارلو

متولد سال 1350 و حائز رتبه 14 کنکور سراسری در رشته پزشکی دانشگاه تهران. پس شما در زیست شناسی کلاسینو با یک نخبه سطح بالا کلاس دارید که برای قبولی در رشته های برتر پزشکی، هیچ پارامتری دیگری را کم ندارید.
دکتر محمد عمارلو از قدیمی ترین مدرسان زیست کنکور هستند که سالها جزوات ایشان برای کنکوری های دهه 80 و 90 مرجع اصلی مطالعه و تست زنی درس زیست بوده است و احتمالا خواهر یا برادر و حتی والدین شما نیز از استفاده کنندگان کتاب ها، جزوات و کلاس های حضوری استاد عمارلو در شهرهای مختلف بوده اند.

رزومه کاری استاد محمد عمارلو

سالها سابقه تدریس در موسسه هدف، فرزانگان، تالیف کتاب های مختلف زیست شناسی در انتشارات مختلف کشور و مشاوره رتبه های تک رقمی کنکور طی چند سال اخیر از ایشان فردی قدرتمند در زمینه تدریس و برنامه ریزی کنکور ساخته است که با خیال راحت می توان از تجربیات کاری ایشان به نحو احسن استفاده کرد.
دکتر عمارلو در چند سال اخیر نیز همراه با دیگر اساتید زیست شناسی کلاسینو وظیفه تدریس درس زیست را به صورت آنلاین بر عهده دارند.

تدریس استاد عمارلو در کلاسینو

تکالیف منظم، آزمون های دوره ای و ارتباط با دانش آموزان شرکت کننده در کلاس های آنلاین از پر امتیازترین ویژگی هایی بوده است که دانش آموزان ایشان بازخورد آن را به کلاسینو داده اند.
تمرکز ویژه ایشان مبتنی بر تدریس تست محور درس زیست شناسی به صورت آنلاین است. یعنی با مطالعه دقیق درسنامه (و جزوه ارائه شده) به دفعات محدود، ایشان بیشتر زمان تدریس را صرف تست زنی و حل سوالات امتحان نهایی می کنند تا با تیپ های مختلف سوالات زیست شناسی از قبل بیشتر آشنا شوید. این روش تدریس در کلاسینو تا حدودی بین اساتید رایج بوده و شما یادگیری عمیق تر و پایدارتری نسبت به روش خط به خط خواهید داشت.

نکته: تست زدن، زمان مرور شما را کوتاه تر، یادگیری را تسریع و در انرژی و زمان شما صرفه جویی بیشتری خواهد کرد.

سطح تدریس های زیست شناسی کلاسینو به نحوی است که دانش آموزان متوسط و سطح بالا در دوره های مخصوص به خود و دانش آموزان با پایه ضعیف تر در دوره های متفاوت تری امکان ثبت نام دارند. اگر برای تعیین سطح خود احتیاج به مشاوره دارید کافیست از یک جلسه مشاوره رایگان کلاسینو استفاده کنید و با شماره های مندرج در سایت در تماس باشید.

قیمت دوره های زیست شناسی دکتر عمارلو

شما با توجه به زمان ثبت نام در دوره ها و پایه تحصیلی خود می توانید در دوره های درحال برگزاری کلاسینو ثبت نام کنید. تدریس های سال دهم، یازدهم دوازدهم و کنکوری ما با توجه به انتخاب شما برای آمادگی امتحانات نهایی یا کنکور قیمت و زمان متفاوتی برای ثبت نام دارد. با مراجعه به صفحه لیست قیمت کلاسینو از بروزترین قیمت ها اطلاعات لازم را کسب کنید.

ثبت نام نقدی و اقساطی دوره های زیست کلاسینو

برای ثبت نام دوره های زیست استاد محمد عمارلو در پایه های مختلف و با شرایط پرداخت نقد و اقساط لطفا بر روی لینک زیر کلیک کنید و وارد پنل ثبت نام و مشاهده دوره ها شوید.
ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *