ثبت نام دوره امتحانات نهایی کلاسینو شروع شد.

آریان حیدری

خوب بریم به سراغ معرفی بهترین مدرس ریاضی و حسابان کنکور، جناب آقای آریان حیدری مدرس برتر انتشارات راه اندیشه(کلاسینو).

بیوگرافی آریان حیدری

قطعا کسی که مهندسی رشته کامپیوتر از دانشگاه سطح بالایی مانند امیرکبیر را دریافت کرده است از سواد و سطح علمی بالایی در درس ریاضی برخوردار است چرا که در این رشته دانشگاهی مباحث مهم و سنگینی از ریاضیات مانند مشتق، انتگرال، تابع، مثلثات و… در سطح بالایی تدریس می شود که از دید دانش آموزان سخت اما از دید یک مدرس سطحی بالایی چون آریان حیدری آسان می باشد. در نتیجه شما با یک فرد با تجربه که به صورت تخصصی بر روی مباحث ریاضی کار کرده است همراه می شوید. همچنین ایشان دارای مدرک کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه شریف هستند.
سابقه تدرس استاد آریان حیدری در زمینه کنکور به حدود سال 1383 برمی گردد و رتبه کنکور ایشان نیز سه رقمی سال 1382 می باشد. شایان ذکر است در دهه هشتاد شمسی بسیاری از رتبه های برتر و دانش آموزان تاپ کشوری وارد رشته ریاضی می شدند و مهندسی کامپیوتر از تاپ ترین و سطح بالاترین رشته های کشور در آن زمان محسوب میشد.
وی متولد سال 1364 در شهر تهران هستند.

رزومه و عملکرد استاد آریان حیدری

همانطور که میدانید صدا و سیما در گذشته نه چندان دور، برنامه های تحصیلی فراوانی از موسسات کنکوری مختلف نمایش میداد. پای ثابت تدریس درس ریاضی در برنامه های مختلف، استاد آریان حیدری مدرس کلاسینو بوده است و بالای هزار ساعت تدریس در صدا و سیما داشته اند.
در قدیم از قویترین موسسات حضوری تهران موسسه هدف بوده است که ایشان به صورت استاد فول تایم در این موسسه سابقه تدریس و رتبه سازی داشته اند اما با تشکیل کلاسینو و مزایای بیشمار تدریس آنلاین نسبت به حضوری شما دانش آموزان عزیز در شهرهای مختلف می توانید از تدریس آنلاین دبیران موسسه کلاسینو استفاده کنید.
تالیف کتاب های تست زنی ریاضی مانند هرکول از انتشارات راه اندیشه، کنکوریوم از انتشارات مهر وماه، طراحی سوالات آزمون های آزمایشی ماز و قلمچی، آموزش و روش تست زنی ریاضی در مدارس سطح بالای کشور مانند فرزانگان تهران و مدرس پروازی در چند استان کشور از دیگر سوابق عملکردی آریان حیدری موسسه کلاسینو می باشد.

شیوه تدریس ریاضی در کلاسینو

ابتدا باید به این نکته خیلی دقت کنید که از دید هر شخصی یک سبک تدریس عالی وجود دارد و این طرز فکر حتی امکان دارد در بعضی موارد در خود آن شخص نیز تغییر کند. چطور؟ به این دلیل: با یک مثال توضیح خواهیم داد. تصور کنید در دوره آنلاین ریاضی با استاد آریان حیدری ثبت نام کرده اید. شاید شما در مبحث احتمال که یکی از چند مبحث کنکوری است بسار قوی و مسلط باشید و نیاز خاصی به چند تست فراوان نداشته باشید و در ذهن خوب بگویید گه چرا اینقدر مثال حل می شود و این فصل راحت است چرا زودتر این فصل تمام نمی شود و… اما دیگر دانش آموز ثبت نام کننده در این فصل ضعیف بوده و به طور مثال در توابع نمایی و لگاریتمی و تابع قوی می باشد.این دانش اموز هم همین افکار شما را دارد پس باید با دید علمی به این مشکل نگاه کرد نه با حرص خوردن و درگیر کردن ذهن و …

ما به شما قول میدهیم که تدریس استاد آریان حیدری در کلاسینو:
واضح، مفهومی و ساده است، سطح سوالات به کنکور بسیار نزدیک است، بر اساس پیش نیاز های ریاضی و به ترتیب استاندارد تدریس انجام خواهد گرفت، کلاس ها با برنامه ریزی های مشاوران کلاسینو همپوشانی دارد، زمان کافی برای نوشتن نکات و جواب ها در جزوه و بانک تست هرکول به شما داده می شود، کلاس اصلا و ابدا خسته کننده نیست و شما همگام با آقای حیدری هستنید، زمان کافی استراحت در طول تدریس آنلاین برای شما در نظر گرفته می شود تا انرژی لازم را داشته باشید، تا شب کنکور می توانید از دوره ها و پیش بینی سوالات احتمالی نهایت استفاده را ببرید، ارتباط استاد و شاگرد در طول کلاس آنلاین آقای حیدری حفظ می شود، از شما آزمون های مختلف گرفته می شود، تکالیف مختلف به دانش آموزان ارائه می شود که ارزش بسیاری از آنها در سطح آزمون های آزمایشی و … است و در ضمن می توانید از شیوه تست زدن آموزش لازم را کسب کنید برخلاف بسیاری از مدرسان ریاضی کنکور که بیشتر به آموزش پرداخته و از تست زدن واهمه دارند!!!

انواع دوره های آریان حیدری

موسسه کلاسینو در بازه های مختلف دوره های مختلف برای رشته های تجربی، ریاضی و انسانی برگزار می کند. از دوره جامع مرداد و نوبان تا تیر نهایی و شب امتحانات و همایش های نزدیک کنکور.

خبر خوب اینکه آریان حیدری درس ریاضی را برای رشته انسانی نیز تدریس می کنند و با همان کیفیتی که حسابان را برای رشته ریاضی و درس ریاضی را برای تجربی ارائه می کنند دانش آموزان و داوطلبان انسانی نیز می توانند از هنر تدریس استاد حیدری استفاده کنند.
برای مشاهده دوره های آنلاین آریان حیدری در کلاسینو بر روی لینک زیر کلیک کنید و نسبت به تماشای جلسات رایگان دوره ها اقدام کنید.

ثبت نام کلاسینو

نمونه تدریس ریاضی آریان حیدری

قیمت تدریس ها و دوره های آریان حیدری در کلاسینو

داوطلبان کنکوری ۱۴۰۴، شروع دوره های استاد آراین حیدری برای درس ریاضی و حسابان از مرداد ماه می باشد. اگر کمی دیرتر شروع به مطالعه برای کنکور کرده اید می توانید جلسات آفلاین تدریس های کلاسینو را تماشا کنید و خود را به کلاس درس منظم و آنلاین هر هفته برسانید. برای مشاهده لیست قیمت دوره های کلاسینو در درس های مختلف بر روی لینک زیر کلیک کنید.

لیست قیمت دوره های ریاضی آریان حیدری

مشاوره و برنامه ریزی اریان حیدری

از ویژگی های بارز یک رتبه برتر کنکور ارائه فن و روش مطالعه در برنامه ریزی های تحصیلی برای دانش آموزان است. استاد حیدری نیز از مشاوران برتر و رتبه ساز کشور می باشد اما به دلیل مشغله کاری و تمرکز بر تدریس کار مشاوره و برنامه ریزی بر عهده مشاوران کلاسینو می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های کلاسینو با آریان جیدری یا دیگر اساتید با شماره های مندرج در سایت در تماس باشید.

3 پاسخ

  1. ریاضی آریان حیدری برای ما انسانیا فوق العادههههه س
    استاد دمتووووون گرمممممم عاشقتونم 😍😍❤️❤️❤️❤️💕💕💕💕💕😘😘😘😘😘

  2. بهترین استاد ریاضی کنکور هستن استاد آریان حیدری
    هم تدریس شون خوبه هم صحبت های انگیزشی که بین درس ها میکنن
    مادر من هم همیشه وقتی کلاس های ریاضی کلاسینو رو دارم میبینم میگه صداش رو زیاد کن و میشنوه و لذت میبره
    آنقدر دوسش داریم که حس میکنیم جزئی از خانواده مون هست استاد حیدری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *