ثبت نام دوره امتحانات نهایی کلاسینو شروع شد.

دوره های کلاسینو

در موسسه کلاسینو دوره های مختلفی با مختوای آموزشی متفاوت و در بازه های زمانی مختلف با تدریس بهترین اساتید کشور در کلاسینو برگزار می کند. در این مطلب به معرفی اسامی دوره های کلاسینو و دوره های کلاسینو برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ می پردازیم.

اسامی دوره های کلاسینو

دوره های کلاسینو معمولا هر سال با یک عنوان و محتوای ثابت برگزار می شود، عناوین این دوره ها شامل:

  • دوره پایه اول تا چهارم ابتدایی
  • نکته و تست پایه پنجم تا نهم
  • دوره جامع (شروع از مرداد ماه)
  • دوره نوبان (شروع از آبان ماه)
  • دوره نکته و تست (tnt)
  • دوره جمع بندی جاست تست
  • دوره تیر نهایی
  • دوره دروس عمومی سال دوازدهم
  • دوره آمادگی برای کنکور فرهنگیان
  • دوره زبانینو

دوره پایه اول تا چهارم ابتدایی کلاسینو

در دوره جامع پایه‌ های اول تا چهارم ابتدایی، دروس فارسی، ریاضی و علوم به صورت آنلاین و با روش‌ های نوین از جمله شعر و موسیقی، عروسک‌ گردانی، بازی و نمایش توسط اساتید با تجربه تدریس می‌ شود.
از آنجایی که دوره ابتدایی، پایه و اساس یادگیری دروس پایه های بالاتر محسوب می شود، بسیار از والدین دغدغه یادگیری صحیح و اصولی دانش آموز خود را داشته و پیگیر راهی برای یادگیری کامل مطالب می باشند.

دوره های پایه پنجم تا نهم کلاسینو

این دوره نیز شامل آموزش جامع دروس پایه های پنجم تا نهم بوده و به صورت آنلاین برگزار می شود. با افزایش تعداد کتاب ها در مقطع متوسطه اول نیز برای هر درس دوره ای مجزا با تدریس استاد متخصص در همان درس برگزار می شود.

دوره جامع کلاسینو (شروع از مرداد ماه)

این دوره شامل آموزش کامل مفاهیم و روش های تست زنی از پایه دهم تا دوازدهم برای رشته های تجربی، ریاضی و انسانی می باشد. این دوره نزدیک به 30 الی 40 جلسه با حداقل زمان 2 ساعت تدریس خواهد بود.

دوره نوبان کلاسینو (شروع از آبان ماه)

دوره نوبان کلاسینو در واقع همان کلاس جامع می باشد که برای دانش آموزانی برگزار می شود که از ثبت نام مرداد ماه باز مانده اند و جلسات این دوره دیر تر از دوره جامع تمام می شود.

دوره نکته و تست کلاسینو

این دوره شامل مرور و جمع‌ بندی مباحث دروس اختصاصی هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم در کنکور به صورت آنلاین به همراه تمرین و حل تست‌ های متعدد می باشد و برای رشته های تجربی، ریاضی و انسانی ارائه شده است.
مدت زمان دوره نکته و تست برای هر درس 10 تا 15 جلسه 3 تا 4 ساعته می باشد.

دوره جاست تست کلاسینو

این دوره مناسب دانش‌آموزانی است که نسبتا قوی‌ هستند و در طول سال در کلاس‌ های کلاسینو شرکت کرده بودند. تمرکز اصلی این دوره روی حل تست‌ های متعدد بوده و آموزش روش های تست زنی را شامل نمی شود.
این دوره برای هر سه رشته تجربی، ریاضی و انسانی ارائه شده است و مدت زمان برگزاری این دوره شامل 3 جلسه 4 ساعته می باشد.

دوره تیر نهایی کلاسینو

این دوره شامل دوره های آمادگی امتحانات نهایی سال دوازدهم همراه با همایش ویژه کنکور تیر 1403 می باشد.
این دوره یکی از کامل ترین دوره ها محسوب می شود که هم برای دانش آموزان پایه دوازدهم که هدف شرکت در امتحانات نهایی را دارند و هم هدف یادگیری کنکوری مطالب را دارند کاربردی است. همچنین این دوره برای فارغ التحصیلانی که امتحانات ترمیم شرکت می کنند کاربردی است. این دوره برای رشته های تجربی، ریاضی و انسانی در دو جلسه 6 ساعته برگزار می شود.

دوره دروس عمومی سال دوازدهم کلاسینو

این دوره شامل تدریس صفر تا صد مباحث دروس عمومی پایه دوازدهم به صورت جداگانه و پکیج کامل می باشد. این دوره بین 13 تا 16 جلسه 1:30 تا 2 ساعته برگزار خواهد شد.

دوره آمادگی برای کنکور فرهنگیان کلاسینو

این دوره شامل تدریس کامل مطالب دو درس هوش و استعداد معلمی و تعلیم و تربیت اسلامی، آموزش روش های تست زنی و حل سوالات احتمالی همراه با ارائه جزوه می باشد.

دوره زبانینو کلاسینو

این دوره مناسب برای کلیه افراد با هر سطحی از زبان می باشد. همچنین این دوره هم برای تقویت زبان عمومی و هم برای کسانی که داوطلب شرکت در آزمون‌ هایی مثل کارشناسی ارشد، دکتری، تافل و آیلتس هستند مناسب است. این کلاس‌ ها قابلیت مشاهده آنلاین و آفلاین دارند. مدت برگزاری هر دوره 2 تا 4 ماه خواهد بود.

نکته مهم : جلسه اول کلیه دوره های کلاسینو برای هر درس برای دانش آموزانی که در سایت کلاسینو ثبت نام کرده باشند رایگان می باشد.

برای ثبت نام در کلاسینو روی لینک زیر کلیک کرده و وارد پنل کاربری کلاسینو شوید:

ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *