ثبت نام دوره امتحانات نهایی کلاسینو شروع شد.

بهترین کلاس هوش و استعداد تحلیلی

بهترین کلاس هوش و استعداد تحلیلی

عناوین مقاله

درس هوش و استعداد تحلیلی برای دانش آموزان پایه نهم به دلیل تاثیر آن بر آزمون ورودی پایه دهم مدارس خاص (تیزهوشان)، از اهمیت بالایی برخوردار است. در این نوشته به معرفی بهترین منبع هوش و استعداد تحلیلی پایه نهم می پردازیم، با ما همراه باشید.

هوش و استعداد تحلیلی

دانش‌ آموزانی که دوره متوسطه اول را تمام کرده‌اند و قصد ورود به مدارس تیزهوشان را برای پایه دهم دارند، لازم است بدانند که همان طور که از اسم مدرسه تیزهوشان مشخص است شرط پذیرفته شدن در این مدارس هوش و استعداد است، به همین دلیل در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان منبع طرح، سوالات کتاب درسی نیست. یعنی برای شرکت در این آزمون لازم نیست کتاب‌ های درسی خود را مطالعه کنید.

به علاوه دقت کنید که سوالات این آزمون به صورت تستی است و اکثر دانش‌ آموزان در متوسطه اول آشنایی زیادی با سوالات تستی ندارند و برای قبولی در آزمون مرودی پایه دهم نیاز به کسب درصد بالا در درس هوش و استعداد تحلیلی دارند. در ادامه به معرفی بهترین کلاس آموزش هوش و استعداد تحلیلی می پردازیم.

کلاس هوش و استعداد تحلیلی کلاسینو

کلاسینو کلاس آنلاین هوش و استعداد تحلیلی پایه نهم را با تدریس دو استاد مدرس با تجربه و از طراحان سوالات هوش و استعداد تحلیلی ارائه کرده است.

اساتید دوره های کلاسینو برای هوش و استعداد تحلیلی استاد حمیدرضا زیارتی و مسعود حسینی می باشند.

هر دو استاد در زمینه تدریس این درس تجربه و تحصیلات مرتبط را داشته و مدرس داوطلبان المپیاد های متوسطه اول نیز می باشند.

ثبت نام در کلاس هوش و استعداد تحلیلی در کلاسینو

ثبت نام در کلاس هوش و استعداد تحلیلی پایه نهم در کلاسینو از طریق لینک زیر می توانید اقدام نمائید:

ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *