ثبت نام با تخفیف ویژه

بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور

بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور

بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور چیست؟

چگونه در بهترین کلاس های آنلاین کنکور ثبت نام کنیم؟

در این نوشته به معرفی بهترین کلاس های آنلاین ریاضی کنکور رشته های تجربی، ریاضی و انسانی می پردازیم، با ما همراه باشید.

ریاضی کنکور

درس ریاضی، به عنوان درسی کاملا محاسباتی، برای داوطلبان کنکور ریاضی و تجربی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در صورتی که به خوبی آموزش داده شود، درس آسانی است که داوطلبان کنکور می توانند در صورت داشتن تسلط بر مباحث آن، درصد های بالایی را کسب کنند.

ریاضی کنکور رشته تجربی

بر خلاف تصور بسیاری از داوطلبان کنکور تجربی، ریاضیات کنکور تجربی با وجود داشتن ضریب 7 در کنکور تجربی، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و درصد بالای آن تاثیر بسزایی بر تراز داوطلب دارد.

کنکور رشته تجربی، هر سال بیشترین تعداد متقاضیان کنکور سراسری را به خود اختصاص می دهد و داوطلبان کنکور تجربی برای قبولی در رشته های برتر کنکور تجربی از جمله پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و … باید ابتدا مفاهیم دروس اختصاصی را یاد گرفته و برای تسلط بر تست زنی تکنیک های تست زنی هر درس را یاد بگیرند.

دروس اختصاصی کنکور رشته تجربی شامل:

  • زیست شناسی
  • زمین شناسی
  • شیمی
  • ریاضیات
  • فیزیک

تعداد دفترچه سوالات داوطلبان این گروه آزمایشی با احتساب بهیاری چهار دفترچه می باشد.

در دفترچه شماره سه کنکور تجربی که شامل ۴۵ سوال می باشد شامل دروس ریاضی و زمین‌ شناسی است. تعداد تفکیک شده این سوالات به ترتیب ۳۰ و ۱۵ تست می باشد و مدت زمان پاسخ گویی به تست های ریاضی و زمین 60 دقیقه می باشد.

ریاضی کنکور رشته ریاضی

حسابان برای داوطلبان کنکور ریاضی با داشتن ضریب 12 در کنکور ریاضی، اصلی ترین و مهم ترین درس محسوب می شود و درصد بالای آن بر نتیجه کنکور داوطلبان کنکور ریاضی، تاثیر مستقیم دارد.

کنکور رشته ریاضی، آزمونی است که نسبت به کنکور گروه های آزمایشی دیگر از تعداد متقاضیان کمتری برخوردار می باشد اما کم بودن تعداد متقاضیان کنکور ریاضی به معنای راحت بودن سوالات این آزمون و قبولی آسان در رشته ها و دانشگاه های برتر رشته ریاضی نبوده و داوطلبان کنکور ریاضی که هدف قبولی در رشته های برتر گروه آزمایشی ریاضی از جمله مهندسی نفت، معماری و … در دانشگاه های برتر را دارند باید درصد های بالایی را در هر سه درس اختصاصی کنکور ریاضی کسب کنند.

دروس اختصاصی کنکور رشته ریاضی شامل:

مدت زمان برگزاری کنکور گروه آزمایشی ریاضی‌فیزیک ۱۴۵ دقیقه است و داوطلبان در این بازه زمانی به ۱۰۵ سوال در دو دفترچه پاسخ می دهند.

دفترچه شماره یک این گروه آزمایشی شامل ۴۰ سوال ریاضی است و داوطلبان ۷۰ دقیقه برای پاسخ به پرسش‌ها وقت دارند.

ریاضی کنکور انسانی

دروس اختصاصی رشته ی انسانی دارای ۹ درس تخصصی است که در این زمینه دارای بیشترین تعداد درس تخصصی در میان سه گروه آزمایشی تجربی، ریاضی و انسانی است و پس از کنکور تجربی بیشترین تعداد متقاضیان کنکور سراسری را به خود اختصاص داده است.

دروس اختصاصی کنکور انسانی شامل:

  • ریاضی و آمار
  • ادبیات و زبان فارسی
  • عربی
  • تاریخ
  • جغرافیا
  • فلسفه
  • منطق
  • روانشناسی
  • اقتصاد
  • علوم اجتماعی

داوطلبانی که در گروه آزمایشی علوم‌ انسانی شرکت می‌کنند، دو دفترچه دارند.

دفترچه شماره یک داوطلبان این گروه‌ آزمایشی شامل ۲۰ سوال ریاضی، ۳۰ سوال برای زبان و ادبیات فارسی، ۱۵ سوال علوم‌ اجتماعی و ۱۵ سوال روان‌ شناسی می‌شود. مدت‌ زمان درنظر گرفته شده برای ۸۰ سوال دفترچه اول، ۸۵ دقیقه است.

بهترین روش یادگیری ریاضی کنکور

همان طور که پیش تر گفته شد، در کنکور هر سه گروه آزمایشی ریاضی، تجربی و انسانی درس ریاضی تاثیر موثر و قابل توجهی دارد اما یادگیری آن برای بیشتر دانش آموزان دشوار بوده و حتی برخی داوطلبان که عدم ضعف در یادگیری درس ریاضی را گزارش می کنند باز هم در تست زنی ضعف هایی دارند. هر دو گروه این افراد برای موفقیت در کنکور به یادگیری اصولی و مفهومی درس ریاضی و پس از آن تکنیک هایی برای زدن تست ها در کمترین زمان ممکن نیاز دارند.

با پیشرفت تکنولوژی و امکانات پیشرفته آموزشی، دانش آموزان و فارغ التحصیلان برای یادگیری ریاضی کنکور می توانند در کمترین زمان ممکن و با هر سطح علمی در درس ریاضی، در کلاس های آنلاین ثبت نام کرده و با استفاده از گوشی، لبتاب و یا کامپیوتر در کلاس ها حاضر شوند.

بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور

کلاسینو با همکاری بهترین اساتید ریاضی کشور، کلاس های ریاضی آنلاین در دوره های مختلف (آموزش جامع، نکته و تست، جاست تست، همایش و …) با هزینه ای مقرون به صرفه بر گزار می کنند.

اساتید کلاس های آنلاین ریاضی کلاسینو

استاد بابک سادات مدرس ریاضیات رشته ریاضی و تجربی

استاد آریان حیدری مدرس ریاضیات رشته ریاضی و تجربی

استاد بهرام جلالی مدرس هندسه و گسسته رشته ریاضی

استاد خسرو محمدزاده مدرس ریاضی و آمار رشته انسانی

روش تدریس اساتید کلاسینو در کلاس های آنلاین به شیوه ای است که متناسب با عنوان دوره ای که در آن ثبت نام نموده اید با جدید ترین شیوه های آموزش با بالاترین کیفیت صدا و تصویر برگزار می شود.

ثبت نام بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور

برای ثبت نام در بهترین کلاس آنلاین ریاضی کنکور با تدریس بهترین اساتید کشور در کلاسینو از یکی از دو روش زیر می توانید اقدام کنید:

1_ تماس با شماره درج شده در سایت، جهت دریافت اطلاعات

2_ ثبت نام از طریق لینک مندرج در انتهای سایت

برای اطلاع از جزئیات دوره ها و تخفیف های کلاسینو از طریق لینک ثبت نام انتهای صفحه اقدام نمائید.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب