ثبت نام دوره امتحانات نهایی کلاسینو شروع شد.

شیمی کلاسینو

برای داوطلبان و دانش آموزان رشته های تجربی و ریاضی درسی است حفظی-مفهومی همراه با مسائل محساباتی که درصد بالای این دروس برای آن ها در کنکور سراسری اهمیت بسزایی داشته و نمره بالای این درس در امتحانات نهایی تاثیر مستقیم بر آینده و موفقیت در کنکور داوطلبان دارد. موسسه کلاسینو با در نظر داشتن اهمیت درس شیمی و تاثیر مستقیم آن بر موفقیت داوطلبان و دانش آموزان رشته های تجربی و ریاضی دوره های مختلف با تدریس چندین استاد ارائه کرده است. در این مطلب به معرفی اساتید و دوره های شیمی کلاسینو می پردازیم.

اساتید شیمی کلاسینو

اساتید شیمی کلاسینو با در نظر داشتن اهمیت درس ریاضی و توجه به یادگیری تشریحی و تستی مباحث درس شیمی، دوره های مختلفی را بر اساس محتوای آموزش ارائه کرده اند. در ادامه به معرفی اساتید شیمی کلاسینو و سپس دوره های آن ها می می پردازیم.

شیمی رضا و امید مصلایی

استاد رضا مصلایی و امید مصلایی، به عنوان پدر و پسر دوره های آموزش شیمی را در دوره های مختلفی به صورت صفر تا صد تدریس می کنند. استاد رضا مصلایی نسبت به درس شیمی را هم به صورت مفهومی آموزش می دهند و هم تکنیک های تست زنی را آموزش می دهند.

دوره های شیمی استاد رضا و امید مصلایی شامل:

دوره جامع شیمی کنکور ۱۴۰۴ استاد رضا و امید مصلایی در کلاسینو (شروع از مرداد ماه)
دوره جامع نوبان شیمی کنکور ۱۴۰۴ استاد رضا و امید مصلایی در کلاسینو (شروع از آبان)
دوره TNT شیمی کنکور استاد رضا مصلایی و امید مصلایی
دوره آموزش شیمی یازدهم استاد امید مصلایی

شیمی کامبیز فرزانه

استاد کامبیز فرزانه، با داشتن 22 سال سابقه تدریس حرفه ای درس شیمی در موسسات و مدارس برتر و برجسته، از جمله مدرسین با تجربه و توانمند درس شیمی در کلاسینو می باشند. شیوه تدریس شیمی کامبیز فرزانه در کلاسینو از صفر تا صد مباحث شیمی مطابق با بودجه بندی کنکور می باشد.
در واقع تدریس های ایشان برای دانش آموزان پایه دوازدهم و فارغ التحصیلانی که هدف شرکت در کنکور را دارند و نیاز دارند که مطالب از پایه به آن ها آموزش داده شود بسیار کاربردی است.

دوره های شیمی کامبیز فرزانه در کلاسینو شامل:

دوره جامع شیمی کنکور ۱۴۰۴ (شروع از مرداد ماه) با تدریس استاد کامبیز فرزانه
دوره نوبان شیمی فیزیک کنکور ۱۴۰۴ (شروع از آبان ماه) با تدریس استاد کامبیز فرزانه
دوره TNT شیمی کنکور ۱۴۰۴ با تدریس استاد کامبیز فرزانه

شیمی محمد مرادی

استاد محمد مرادی فارغ التحصیل پزشکی از دانشگاه تهران می باشند. ایشان جزو اساتیدی است که در شهر های خوزستان و … مدرس رتبه های برتر بسیار زیادی بوده است و اکنون در کلاسینو به صورت آنلاین درس شیمی رشته های تجربی و ریاضی را تدریس می کنند.
روش تدریس درس شیمی استاد محمد مرادی در کلاسینو به صورت کاملا مفهومی می باشد.

دوره های شیمی محمد مرادی در کلاسینو شامل:

دوره جامع شیمی کنکور ۱۴۰۴ (شروع از مرداد ماه) با تدریس محمد مرادی

دوره نوبان شیمی فیزیک کنکور ۱۴۰۴ (شروع از آبان ماه) با تدریس محمد مرادی

دوره TNT شیمی کنکور ۱۴۰۴ با تدریس محمد مرادی

شیمی پارسا فراهانی

پارسا فراهانی دارای دکترای داروسازی از دانشگاه تهران و استعداد درخشان علوم پزشکی تهران می باشند. استاد فراهانی سابقه تدریس درس شیمی در مدارس فرزانگان و دیگر مدارس برتر را داشته و طراح سوالات شیمی آزمون های آزمایشی قلمچی و گاج و نشانه می باشند. استاد پارسا فراهانی درس شیمی را در کلاسینو به شیوه خاص و منحصر به فرد خود میان دانش آموزان از محبوبیت ویژه ای برخوردار است.
در حال حاضر تنها دوره استاد پارسا فراهانی در کلاسینو، دوره جامع شیمی یازدهم می باشد.

ثبت نام در دوره های شیمی کلاسینو

بر اساس توضیحات داده شده و با شناخت اساتید و انتخاب استاد مورد نظر خود می توانید برای ثبت نام در دوره های شیمی کلاسینو روی لینک زیر کلیک کرده و وارد پنل کاربری کلاسینو شوید و یا با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید:

ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *