ثبت نام دوره امتحانات نهایی کلاسینو شروع شد.

اساتید زیست کلاسینو

از آنجایی که در موسسه کلاسینو درس زیست شناسی توسط اساتید مختلفی در دوره های متفاوت و با محتوای آموزشی منحصر به فرد تدریس می شود و بسیاری از دانش آموزان و فارغ التحصیلان نیاز به شرکت در کلاس زیست دارند اما نمی دانند شیوه تدریس هر استاد به چه روشی خواهد بود. در این مقاله از سایت کلاسینو به معرفی بهترین اساتید زیست کلاسینو می پردازیم.

اساتید زیست کلاسینو

بهترین اساتید زیست کلاسینو بر اساس محتوای آموزشی و رضایتمندی دانش آموزان شامل:

  • محمد همدانی
  • محمد عمارلو
  • آریا بام رفیع

استاد محمد همدانی

استاد محمد همدانی دارای مدرک کارشناسی زیست شناسی سلولی مولکولی و میکروبیولوژی کارشناسی ارشد ژنتیک و روانشناسی می باشند. استاد همدانی با داشتن نزدیک به دو دهه سابقه تدریس در مدارس برتر استان تهران و آموزشگاه های برتر کشور را داشته و در چند سال اخیر دوره های آموزش آنلاین در موسسه کلاسینو برگزار می کنند و کلاس های ایشان با استقبال بی نظیری رو به رو می شود. روش تدریس زیست استاد همدانی در دوره های جامع معمولا آموزش کامل و با در نظر گرفتن کلیه پیش نیاز ها خواهد بود و از صفر تا صد ابتدا به طور کامل آموزش داده می شود و سپس روش های تست زنی برای بالا رفتن سرعت دانش آموزان در زدن تست ها آموزش داده می شود.
یکی از مهم ترین ویژگی های تدریس زیسا محمد همدانی همین است که دانش آموزان با شرکت در دوره های ایشان هم برای امتحانات نهایی آماده می شوند و هم با یادگیری تکنیک های تست زنی، در کنکور نتیجه مطلوبی کسب می کنند.

استاد محمد عمارلو

استاد علی محمد عمارلو رتبه 14 کنکور رشته تجربی و فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه تهران بوده و بیش از 5 سال سابقه تدریس حرفه ای درس زیست شناسی را دارند. ایشان درس زیست شناسی را به صورت مفهومی و درس به درس طبق کتاب درسی ابتدا آموزش می دهند تا دانش آموزان به تسلط بر مفاهیم مباحث هر فصل برسند و سپس مباحث ترکیبی را آموزش می دهند و به طور کلی تدریس های ایشان برای دانش آموزانی که نیاز بیشتری به یادگیری تشریحی دارند بسیار توصیه می شود.

استاد آریا بام رفیع

استاد آریا بام رفیع مدرس زیست یازدهم کلاسینو فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه البرز می باشند و سابقه تدریس در آموزشگاه های پرستو ،خبرگان ،زانیار ،دانش ،رویش ،فرهنگ نوین ،بنیان دانش ،فراز ،ضریب۳  و …تهران و 12 شهرستان دیگر ایران را در رزومه کاری خود دارند. ایشان دوره های آموزش زیست شناسی برای پایه یازدهم در کلاسینو به صورت آنلاین برگزار می کنند، از آنجایی که زیست سال یازدهم به صورت نهایی برگزار می شود، دانش آموزان یازدهم تجربی برای کسب نمره بالا در این درس به یادگیری کامل و صفر تا صد مباحث زیست یازدهم نیاز دارند.

ثبت نام کلاس زیست کلاسینو

برای ثبت نام در دوره های زیست کلاسینو از طریق لینک زیر وارد پنل کاربری کلاسینو شوید و دوره مورد نظر خود را انتخاب کنید:

ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *